Dine HEI Tennis medlemsoplysninger

Bl.a. pga. regler om ‘GDPR person oplysninger’ kræves det at vores medlems kartotek på booking portalen bekræftes hver 6. måned. Altså at hvert aktivt medlem bekræfter at ens kontaktoplysninger stadig er korrekte.

Det sker ved at du går til booking portalen og logger på. Hvis det er tid til at bekræfte vil der vises en side med dine kontaktoplysninger som du så kan rette/bekræfte.

Hvis ikke dine oplysninger såsom f.eks. mail adresse er bekræftet, må vi ikke sende mail til dig.

—————————————————

Booking portalen:

https://hei-tennis.halbooking.dk

Om HEI Tennis personoplysninger

Hvilke oplysninger registreres
De personoplysninger som HEI Tennis registrerer, kan for eksempel omfatte dit navn, din adresse, din email-adresse, din fødselsdato, dit køn og lignende identifikationsoplysninger samt loginoplysninger.

Til hvilket formål registreres oplysningerne
HEI Tennis registrerer dine personoplysninger for at kunne gennemføre din tilmelding/booking eller levere en given tjeneste til dig, tilmelde dig ønskede faciliteter og for at kunne fremsende opkrævninger og oplysninger vedrørende dine abonnementer, klippekort, tilmeldinger og bookinger.

Sletning af personlige data
Du har mulighed for at anmode HEI Tennis om at få slettet alle dine personlige oplysninger fra bookingsystemet, men det skal understreges, at dette kun kan ske, såfremt der ikke er forhold hos HEI Tennis som bevirker, at data skal bibeholdes.
Af hensyn til bogføringsloven vil fakturaer blive bibeholdt i systemet i minimum 5 år.